...
...
...

tisdag 1 april 2008

TISDAGSTEMA - L Å N G



Photo: © Randi Måhl




27 kommentarer:

  1. Bilden är hur vacker som helst !
    Kram Hedvig

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker bild! Lång kan tolkas på många sätt - det här verkar vara ett roligt tema. Ha en skön tisdag! Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Härlig tolkning, helt i min smak :) Vacker bild och ha en bra tisdag 8`)

    SvaraRadera
  4. Härlig bild!Bra tolkning!

    SvaraRadera
  5. Fin bild till Tisdags-temat. En ovanlig liten sak, eller vad jag nu ska benämna det.

    SvaraRadera
  6. Sannerligen långa "saker".
    En bra bild när man vill sträcka sig långt....

    mvh,Anja

    SvaraRadera
  7. Bästa bilden hitintills, bra & fiffig tolkning av dagens tema.

    SvaraRadera
  8. Så fin bild! Du har sååå vacker blog!

    SvaraRadera
  9. Riktigt läcker bild!

    SvaraRadera
  10. Otroligt vackert foto ... Ha en bra dag

    SvaraRadera
  11. Jättefin bild - som vanligt! Men vad är det?
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  12. Klart lång. Klart vacker bild.

    SvaraRadera
  13. Jag håller med...lååång!
    Underbar bild!

    Tisdagskramar till dig...från mig!

    SvaraRadera
  14. Vad är nu detta för en lååång sak??
    Vacker är den i alla fall i sin enkelhet. Ha det bra. Kram!

    SvaraRadera
  15. Hej Randi!
    Dina bilder "gör nåt" med mig..jag fylls av förundran och välbehag..så vackra!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  16. mmmmmm jag njuter nu en låååååååååååååång kram till dig! //lotten

    SvaraRadera
  17. W O W

    Lång både fram o bak

    häftig :-)

    kram
    Cattis

    SvaraRadera
  18. Sån otroligt vacker bild!

    SvaraRadera
  19. Vacker bild!

    /Caroline

    SvaraRadera