...
...
...

måndag 14 april 2008

NIGELLA EXPRESS

.
MISSA INTE TV4 KL 19.30 IKVÄLL
Nu börjar en ny matlagningsserie med Nigella Lawson.
Läs mer här.




Hennes senaste serie Nigella Express
sändes hösten 2007 på BBC Two.

Nigella har jobbat som frilansare för bl.a. Gourmet,
Bon Appétit, Australian Delicious och Vogue.
Hennes böcker har sålts i nästan 3 miljoners upplaga.


Hon tillhör en av mina absoluta favoriter bland kokboks författarna.
Jag köpte den här boken på Bokus. Kolla här!
Läs intervjun här, som bbc gjorde med Nigella i november 2006.

Men en liten varning är på sin plats
– det blir ingen bantarmat!


Andra bloggar om: , , , , ,

10 kommentarer:

  1. ÅÅ love her!!!!
    ska jag kika på..hon är ju så duktig o såå vacker!!!!!!

    Kram millan

    SvaraRadera
  2. Hej, så bra att du sa det , tycker om matlagningspogram, tack också för alla tips om Skåne, jag har anntecknat massor av platser nu som kommer att besökas, ska bli så roligt...Kramar

    SvaraRadera
  3. Henne gillar jag :)

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken härlig blogg du har:-)! Jag lade in en länk till dig direkt...

    Anna

    SvaraRadera
  5. Hon är så härlig, det blir å bänka sig jag lovar..:) Ha en bra dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Åh tack för tipset, gillar verkligen Nigella..både hennes goda mat och henne som person, hon verkar enkel och mysig :)
    Oj det börjar om en kvart..vilken timing ;)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  7. Instämmer hon är min favorit också,
    men som sagt ingen bantarmat.
    Sist jag tittade var det mycket chokladtårtor och det är ju härligt.
    Kram Bitte

    SvaraRadera
  8. oh hon är verkligen inspirerande!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  9. tittade på Nigella i går kväll och blev sååå hungrig... i mitt kylskåp fanns inte en något som var det minsta kulinariskt... jag vill flytta hem till Nigella!

    SvaraRadera
  10. Åh nej, det missade jag! Får kika nästa vecka. Tack för tipset!

    SvaraRadera