...
...
...

lördag 12 januari 2008

YOU MAKE MY DAY

Randi (organic-lizzi) - YOU make my day…everyday

...med dina alltid så uppmuntrande kommentarer till mina inlägg. Dessutom förgyller du min tillvaro med dina alltid så humoristiska och intressanta inlägg i din blogg, där du öppnar dörrar till nya världar, vilket jag verkligen uppskattar.



Stort tack för att du tänkte på mig och gav mig den här awarden, som jag verkligen uppskattar. Och dina vänliga ord om mig, gör mig verkligen berörd.

Reglerna är:
“Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”

Det är inte en lätt uppgift att endast välja 10 bloggare, som jag uppskattar. Jag skulle helst vilja ge den till så många fler, som förgyller mitt blogg-liv, men nu finns det ju regler, som man förväntas att följa. Därför ger jag denna award till:

Agnes Shabby Chic
Fundera Grönt
Lilla Blanka
Ute o Inne/Karin A
Jenny, Seaside Living
Linda Lunda
NinaH, Ninas Garden-Tankar
Anjas Hill
Lotta, Trädgårdsblogg
Under en vind


11 kommentarer:

  1. Nej, men vad glad jag blir!!! Tusen tack! Kan bara säga: detsamma Randi!!!

    Visst är det underbart att solen har lyst idag! Verkligen välbehövligt!!!

    Ha en fortsatt mysig helg!
    Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Tack, gulliga Randi, för att du tycker att jag tillför något till blogvärlden.
    Utmärkelsen gör mig glad och rörd.
    Kramar Eva Agnes

    SvaraRadera
  3. 1000 tack för den , så glad jag blir!!!! Du ger så mycket också, jag blir oftast alldeles stum av dina bilder! De är sååå vackra! Tillsammans med ljuv musik i bakgrunden! Jag sparar ner awarden och lägger fram den i mitt nästa inlägg...som blir om några dagar! Kramis till dig!

    SvaraRadera
  4. Tack söta Randi!;-) Jag rodnar! Av glädje! Förstås! Att min lilla blog kunde vara... Ja, ojojoj! Jag gav länk till din blog när en rosforumist önskade sig förslag på roslänkar för Ögonfröjd?!;-)Du ska veta vilken glädje du & din blog är & har varit denna vinter, Randi!!!! Glad om jag kan ha gett något lite tillbaka!!

    SvaraRadera
  5. Men OJJJJ!!! Jag tackar och bugar och känner mig icke värdig!
    Nu fick jag något svårt att tänka på... skicka vidare....
    Tur att jag inte har lika många komenterare som du !!! HAHAHAH!!!
    Linda

    SvaraRadera
  6. Tack snälla söta! Blir jätteglad. :) Du vet väl att "you make my day too"!? ;)

    SvaraRadera
  7. Nämen hoppsan... TACK Randi! Glad :) Få se nu hur jag gör med givandet vidare... du hör ju till dem jag skulle ge...
    kram!

    SvaraRadera
  8. Tackar så hjärtligt mycket Randi!
    Tyvärr har jag lite svårt att vidarebefodra denna utmärkelse - det har ännu inte varit 10 blogkommentatorer i mina inlägg.
    Jag blev väldigt glad av att du tänkte på mig - det är ju så fint att få uppskattning!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  9. Anja: Reglerna säger inget om att man måste ha fått ett visst antal kommentarer till sina inlägg! Du har väl "bloggat" runt på flera andras bloggar och blivit inspirerad? Du ska välja ..."blogs that bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland!" Jag har inte delat ut awarden till dem som givit mig flest antal kommentarer!!! För i så fall hade listan sett helt annorlunda ut. Jag skulle ha kunnat ge den till många, många fler ...
    Kom igen nu Anja! J
    Kram Randi

    SvaraRadera
  10. Randi!
    Känner inte till tio bloggare - det är väl det jag måste göra för att kunna vidarebefodra Awarden till 10 bloggare? (Usch vad jag känner mig dum!)
    mvh, Anja

    SvaraRadera
  11. Anja: Det är klart att du inte ska känna dig tvingad att låta awarden vandra vidare. Jag trodde bara att du missförstått reglerna.

    Vi har ju våra bloggar av olika skäl och det respekterar jag till fullo.

    För min egen del är just besöken hos alla fantastiska bloggar en enorm källa till glädje och inspiration för mig. Och just din blogg är en av dem.
    Kram Randi

    SvaraRadera