...
...
...

torsdag 10 januari 2008

ENERGI PILLER

...som ökar flödet.

Jag åkte till stan igår för att köpa rosor - kände ett starkt behov av rosdoft. Tog genast fram kameran, men just nu blir det bara ”energi-bilder” av farten. Det finns en inneboende kraft, som inte vill något annat. Därför tror jag att min kropps och själs cullulära intelligens behöver laddas.

Så nu har jag bestämt, att jag ska öka flödet av energi genom att anstränga mig att ”bara” se sådant, som genererar ökad energi och ordinerar därför mig själv:

Tre ”tittar” om dagen,
som ska hålla tröttheten borta!

… Men man måste förtås som alltid själv ha tilltro till ”medicinen”!

Now - I need energising colours!
Andra bloggar om: , , , , , , ,

20 kommentarer:

  1. Rosor är underbara... Vilken fin detaljbild du har tagit, och vilken underbar skärpa!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild. Jag har stängt av nedladdningen en stund medan jag gick in på min blogg men måste få i gång nedladdningen igen efteråt.
    Kram Hedvig

    SvaraRadera
  3. jajamensan!
    Tron är allra viktigast ;-)
    blomster för öga och näsa är inte helt fel heller...och sköna färger ska det var ~ som på bilden *s
    Ha det!

    SvaraRadera
  4. Att kika in hos dig ger mig ny energi!! En riktig energikick!

    Vilken underbar bild... måste ut o köpa blommor till helgen ;)

    kram

    SvaraRadera
  5. Takk for tipset!Tar meg en tur innom minst tre ganger pr.dag for å booste energien:-))I stedet for tro vil jeg kalle det intensjon..Uten den rette intensjonen er det ingen ting som fungerer.
    Fargene er som en solnedgang som definitivt er en mangel i denne årstiden.
    Som disse bildene fyller chakraene:-))
    Ha en skjønn dag & stor klem fra Randi

    SvaraRadera
  6. Ja, det låter inte dumt! Man får hitta sitt sätt - som funkar för en själv.
    Fin bild! (tack för energipillret!)
    kram

    SvaraRadera
  7. Visade Halmstad sonen din urläckra blogg , han pluggar multimediadesign .Han älskar bilder och tyckte dina var jättefina. Ha det bra Randi!
    Kram Bitte

    SvaraRadera
  8. Jag skulle oxå vara tvungen att öka mitt energiflöde - jättemycket!!!

    SvaraRadera
  9. Så där känner jag också. När jag börjar fotografera och plötsligt hittar något i motivet som tilltalar mig, hamnar jag i trans och bara måste fotografera. Oftast kan jag bara använda enstaka foton efteråt men jag känner mig så glad och stärkt.
    kram

    SvaraRadera
  10. Hej, ja energi behöver vi allt när det är så mörkt och grått men vi har allt det sköna framför oss...och vilka otroliga bilder du tar och vilka färger...så vackert. Kram

    SvaraRadera
  11. Det ligger en utmerkelse til deg på bloggen min:-)
    Kos kveld & stoooor klem Randi

    SvaraRadera
  12. Vilken ljuvlig bild!Jag håller med dig att man behöver laddas med ljus-energi!Ha det gott!
    Kram Memrica

    SvaraRadera
  13. Är övertygad om att ditt energipiller funkar!! Det är lättare att tanka energi med positiva "piller" än negativa! Underbar bild igen, dina bilder funkar som energipiller för mig, de är så vackra!
    Energistrålar till dig!
    Kram
    nina

    SvaraRadera
  14. Roros är underbar medicin... och dina bilder likaså..=).. den ser underbart caramellig ut.. Ha det gott.. Monica

    SvaraRadera
  15. Fin närbild!
    Visst behöver man enerig! Blir nästan matt när jag tittar ut genom fönstret och bara ser grå himmel och kala träd som vajjar i den hårda vinden...

    Önskar dig en bra helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Så fint och ljuvligt fångad. vilka färger.
    Bilden ger verkligen energikickar.
    Risken är stor att jag kommer att överdosera rekomendations dosen....undra vad effekterna blir då....kommer hjärnan att tro att det redan är sommar ....

    SvaraRadera
  17. Väldigt fin bild!
    På tisdag ska jag unna mig blommor, då går jag av ett jobbarpass och blir ledig nästan en hel vecka, så skall njutas!!!

    SvaraRadera
  18. Verkligen jätte fin bild ;o)
    Vad har du för kamera?
    Hälsningar Sarah

    SvaraRadera
  19. Sarah: Jag använder en digital systemkamera från Canon.

    SvaraRadera
  20. Ja det gäller att ladda sin energi och tänk vad blommor kan göra med sin doft och så vackra som de är..
    ha dig en bra helg!
    Underbara bilder.
    Ella

    SvaraRadera