...
...
...

fredag 22 februari 2008

ETT FYND



Äntligen har jag hittat brickbord.
Har länge letat efter brickor för växthuset.

Jag tycker att de är super!
De kan användas till jättemycket:

Enbart som brickor
eller som bord
Som sidbord vid matbordet
Ha krukor i som ska flyttas ut och in
osv.....

Nu står de pynt på dem.
Men de är super att ha när man förflyttar plantor.
Dessutom var det viktigt att de hade höga kanter.

Jag har inte varit på Ikea på många år, men igår
var jag där för att köpa förvaringslådor.
Och på vägen ut ur varuhuset såg jag dessa.
De kostade 185 kronor per styck.

I found these at Ikea yesterday.
Andra bloggar om: , , , ,

21 kommentarer:

  1. Verkligen ett fynd ! Vacker bild också.
    Kram Hedvig

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! Jag som varit på ikea alldeles för många gånger på ett år, har inte ens sett dom!!;-) Ha det gott i glädjehuset, men jag hoppas att du hittar ett sätt att både vara där och här! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ooooh, precis i min smak..ojojoj ett sånt måste jag plocka med mig nästa gång jag åker in till IKEA. De var jättefina...och sakerna på ser så vackra ut..
    Kram och ha en bra helg vännen
    Mia
    Ps japp det verkar som pelargonerna vill upp och börja växa för de har vuxit väldigt den sista tiden i källaren.

    SvaraRadera
  4. Det var ju ett jättebra pris för sådana bord... och fina och praktiska är dom också!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  5. Perfekt för utebruk!
    Såg någon på en annan blogg som köpt samma och målat underredet vitt....

    Ha en skön helg! Kram!

    SvaraRadera
  6. Åh vilken härlig blogg. Här lär jag titta in fler gånger. Letar och letar men kan inte hitta vad låten och artisten heter som spelas när man är på bloggen, vore kul att veta. Kanonbra låt!

    SvaraRadera
  7. Och så får du till ett så sjukt skönt foto också. :-D

    SvaraRadera
  8. så fina! vilket arrangemang, du är en riktig fotograf! kram lotten

    SvaraRadera
  9. Alltså köpta på Ikea eller på vägen dit...?
    Hur som helst , väldigt läckra och av egen erfarenhet vet jag att de är även praktiska (har köpt mitt i det exklusiva varuhuset Jula;-DD!).

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  10. Himlans snyggt och fiffigt.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Snygga var de också - brickborden. Tack för tipset - det blir nog en tur till Ikea i morgon!
    /Katarina

    SvaraRadera
  12. Jätte snygga brickord!Vilket fynd!Ha en bra helg!KRAM memrica

    SvaraRadera
  13. Det var ett fynd! Eller två...
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Ja, du har gjort fynd.IKEA är en av de affärer jag verkligen saknar här. Allt är inte snyggt eller bra men visst finns det godbitar.
    Tusen tack för ditt besök. Håller helt med, rosa är en färg som återkommer hos mig med jämn mellanrum. Den kan vara romantisk eller urläcker, det beror bara på nyans och kombination med andra färger.

    SvaraRadera
  15. Så mysiga brickbord, har länge letar efter ett nytt, har bara benen kvar från det gamla som är inköpt på Ikea för många år sedan. Hade gett upp hoppet om att de skulle få in igen. Får skynda ditt, tack för tipset.
    Kramiz //kullervilla

    SvaraRadera
  16. Det kan man kalla fynd! Både praktiskt, billigt och dessutom snyggt! Grattis till kapet!
    Ha en trevlig kväll!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  17. Jättesnygga, har många gånger tänkt köpa...men icke...de är ju användbara till mkt...får väl slå till nån gång jag besöker ikea...

    SvaraRadera
  18. Underbara zinkbord!
    Hade passat perfekt till mina pelargoner:)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  19. Vilket fynd!!! Nu måste jag till Ikea tror jag... / Tina

    SvaraRadera
  20. IKEA - here I come! :)
    Vilket superfynd.

    SvaraRadera