...
...
...

onsdag 19 mars 2008

ETT FYND!

Klicka för förstoring!

JAG MÅSTE BARA FÅ BERÄTTA.
JAG HAR FYNDAT!
- OCH DET ÄR INTE OFTA JAG GÖR DET.


Jag har gått och sneglat på Lene Bjerres bestick -
de skulle passa såååå bra i mitt Glädjehus.
Jag älskar precis ALLT hon gör!

Igår var jag på Rusta, för att leta efter en elektrisk vattenpump.
(För det är mest den typen av grejer, som jag är på jakt efter.)
Hade varit precis ÖVERALLT!!!! Utan resultat.

Men istället hittade jag de här besticken,
som var som gjorda för mig.

Dessutom kostade de bara 69 kronor
för fyra stycken av varje (=16 st).
Tänk bara så mycket pengar jag sparade.
Och hur många rosor det räcker till!!!

Köpte några förpackningar och är nu supernöjd!
Det var väl ett Fynd - eller hur?!
Nu får ni vara snälla - ni gör ju jämt en massa härliga fynd
och tycker förstås att det här inte var något speciellt!



Andra bloggar om: , , , , , ,

21 kommentarer:

  1. Du trolska kvinna...om du bara visste hur jag njuter härinne! Du verkligen bara fångar mitt sinne...alltid!
    Vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen..:)
    Underbara bestik...fantastiskt fynd!...och jag som ska till Rusta imorgon...spännande!!

    Tack för ljuva ord hos mig...plattorna ja, du!
    Målad ekparkett...som vi förviosso har gjort själva..:)

    Ha en fortsatt bra vecka, jag hoppas att du mår väl trots allt och allt...och bara finner friden!
    Kraaam...

    SvaraRadera
  2. Goa: Så glad jag blir - du som är Fynd-proffs - uttalar dig så positivt!
    Jag var på Rusta i Ystad!

    Du är så go och rar. Din omtanke berör mig verkligen. Kan rapportera att vi mår alldeles förträffligt! Känns som om vi vunnit högsta vinsten på lotteri! Pus räddades och ingen blev skadad. Och huset räddades. Hade brandbilarna kommit 10 minuter senare hade hela huset brunnit ner. Kan man annat än känna en enorm tacksamhet?!
    Stor bamsekram

    SvaraRadera
  3. Ja det var verkligen ett fynd. Skulle faktisk vara perfekt i mitt växthus också.
    Stor kram från Hedvig

    SvaraRadera
  4. Wow, så läckra! Jag är mycket förtjust i Lena Bjerres saker jag också. Men smakar de så kostar det! Besticken är verkligen ett fynd. :) Kanske skulle man ta sig en tur till Rusta i påsk!? ;)

    Skiner solen nere hos dig idag? Jag har varit ute och fotograferat i trädgården idag och besökt en härlig handelsträdgård. Verkligen bitterljuvt med både blommor och snö.

    Härligt att höra att ni mår bra allihop. Ha en fortsatt fin onsdag! Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Snygga bestick!

    Jag har liknande fast i svart, pärlemor & rosa, alla köpta på Rusta :)

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  6. Just det! Precis som Jenny skriver så finns besticken i fler färger och då kostar varje förpackning bara 49 kronor. De var superläckra!

    SvaraRadera
  7. Nej, jag har aldrig diskat besticken i maskin, för jag har ingen diskmaskin...Skulle nog ändå rekommendera att du diskar dem för hand :)

    Jag ska försöka ta kort på mina bestick också!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  8. Lustig Randi, för att någon tidning(AoT?) skrev precis om dessa och att de fanns på just Rusta!
    Fina är de och passar bra i ditt Glädjehus!
    Ha det så gott!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  9. Men uj, vilket fynd. Nu ska du veta att jag letat bestick i säkert tio år. De jag har inköptes 1973!!!
    Nu är jag färdig att kasta mig i bilen ner till Rusta i Halmstad.
    Inte klokt så snygga.
    Rusta har toppengrejer ibland.
    Kramar Eva Agnes

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara bestick, ja man kan faktiskt gör en hel del fynd på rusta också till trädgården, inte helt fel med prisvärda fynd så man får pengar över till växter tex.... Ja nu kommer det glöda i plånboken i några månader framöver. Det finns så mycket som man vill ha......... Ha en bra påsk många hälsningar Carina

    SvaraRadera
  11. Jag säger bara, MOT Rusta i ilfart! Vilket fynd, så vackra bestick! Man kan verkligen hitta guldkorn i den butiken! Underbara bilder du har fotat på dem med. En riktigt Glad Påsk önskar jag dig! Mari.

    SvaraRadera
  12. wwooooooooooow glädetjut å dina vägnar...sa till rusta i morgon, basta! glad påsk! kraaaaaaaam lotten

    SvaraRadera
  13. Nej, du, jag tycker också att det var ett FYND! Jätteläckert bestick och vilket bra pris. Så kul att du sprang på dem där du minst anade det.
    kramar

    SvaraRadera
  14. Wow!! Superduperfynd-jättefina!! Skulle passa hos mig med, det blir till att hålla utkik! Alltså bloggarnas tips överträffar inredningstidningarnas, eller hur?
    Härliga bilder tidigare i veckan!
    Kram på dig!
    nina

    SvaraRadera
  15. Vilket fynd.. de är ju jättesnygga och så roliga och romantiska på samma gång.. =).. åker till Rusta så snart jag kan och letar.. Ha det gott..Kram Monica

    SvaraRadera
  16. Vilket fynd du gjorde!Och vad skönt att se att allt är bra med er alla!Önskar dig en Glad-Påsk!Kram memrica

    SvaraRadera
  17. Rålekkert bestikk!!

    Ønsker deg en kjempefin påske (¨,)

    SvaraRadera
  18. Så deilig da..Gleder meg med deg.
    Lene Bjerre har nydelig design,men jeg har holdt meg til gardiner..
    Deilig påske & stooor klem Randi

    SvaraRadera
  19. Hej Randi !
    Har samma bestick som du och jag har haft dem några månader, vill bara varna dig ,låt dem inte ligga i vatten,som man gör ibland med smutsiga bestick då lossnar limmet och de går av.
    Ha en sköna påsk Kram /Bitte

    SvaraRadera
  20. Vilket fynd! Tänk att Rusta kan gömma något sånt... Har sett många visa upp fynd fr dem, men varje gång jag går in där så ser jag absolut inget av detta. *gapskrattar*

    Kram

    SvaraRadera
  21. Å desse var fine!!! skal besøke alle Rusta når eg kjem til Sverige på ferie til sommaren!!! Vil ha slike eg også!!!!

    SvaraRadera