...
...
...

söndag 6 maj 2012

MY PASSION FOR ROSES



Roses symbolize love and romance and cultivating
roses has long been a passion for me. 

The real beauty in roses is the story behind them
and I love to buy old literature about them.


. . . . . .


Rosor symboliserar kärlek och romantik
och att odla rosor har varit en passion för mig i många år.
Jag samlar på äldre litteratur och älskar att läsa
om rosornas historia.

Äntligen är jag klar med att klippa och gallra ett hundratal rosor
och nu har de fått sin första gödning.
Du kan läsa om hur jag tar hand om mina älsklingar
i ett tidigare inlägg:










link with Today´s Flower



copyright 2012 rostistel.blogspot.com

5 kommentarer:

  1. You have some very beautiful roses and as always your photography is great.

    SvaraRadera
  2. roses are classic beauties. roses are delightful in any color.

    SvaraRadera
  3. Beautiful selection!

    Lupine Flower
    Have a blessed Sunday!

    SvaraRadera
  4. Roses are the perfect beauty.
    A beautiful flower with an old story.
    Beauty always has a nice story :).

    Have a great week !

    Aukse

    SvaraRadera