...
...
...

söndag 24 juni 2012

TODAY´S FLOWER IN MY GARDEN





Här har det regnat hela Midsommar-helgen.
Jag ska i alla fall inte klaga, eftersom det har varit sååå torrt i jorden.

Nu händer det mycket i trädgården. 
Jag har bråttom varje morron att springa ut och kolla vad som har hänt.
Varje dag får jag njuta av nya blommor, som tar scenen i besittning.

Mest orolig är jag för rosorna. De är inte att lita på alls!!!
Men ännu så länge har de skött sig, vilket innebär att de inte 
drabbats av något elände;  svartfläcksjukan, rosrost, eller mjöldagg mm.






copyright 2012 rostistel.blogspot.com

6 kommentarer:

  1. Här har det varit fint hela helgen! Visst hände det mycket i trädgården nu! I växthuset ser jag för varje dag hur tomaterna växer. Härligt!
    Hoppas du får fint väder i veckan!

    SvaraRadera
  2. Wow - that is perfection!

    SvaraRadera
  3. Absolutely amazing! William Blake said: The world in a grain of sand. Your shot captured the beauty of the world in a flower ...

    SvaraRadera
  4. Vilken tur du har. Här har rosorna, i alla fall flera utav dem, drabbats av svartfläckssjuka.
    Fortsatt skön sommar
    Birgitta

    SvaraRadera
  5. What a perfect shot! Outstanding composition and looks very lively!

    SvaraRadera