...
...
...

onsdag 22 februari 2012

NU GÖR VÅREN ENTRÉ!


Bilden är från förra året. Så här ser det inte ut i växthuset just nu, men snart så...


Vårens första budbärare har äntligen anlänt även till min trädgård.

Snart är det dags att "flytta" ner till växthuset. Men först måste jag förstås
städa och jag börjar med att tvätta alla fönster.

Jag har hittat ett sätt att förenkla det trista jobbet.
Jag använder Kärcher´s fönstertvätt - och äntligen blir jag nöjd med jobbet.

TO-DO listan är förstås jätte-lång nu!!!

Jag är förstås också nyfiken på hur era listor ser ut....?

Jag har längtat sååååå mycket efter våren - tänk att det nu är äntligen dags!!!





5 kommentarer:

  1. Jag har också vintergäck och snödroppar att glädjas åt......Jag tror inga blommor är så efterlängtade som just de...
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Hej Randi!
    Hur har du det? Du och dina bilder har verkligen saknats här i bloggvärlden!
    Jättekram Ingrid xx

    SvaraRadera
  3. Vad vackert du har i ditt orangeri. Förstår att du längtar ut dit.
    Ja Margaretas träning är fantastisk. Många kändisar tränar den gymnastiken. Det är en fantastisk träningsform och jag har aldrig haft så fin kropp sm nu till tross för att jag är 55.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja Randi, nu gör sannerligen våren entré.
    Och så fantastiskt roligt att höra ifrån dig efter denna långa tystnad.
    Och jovisst, är jag salig över mitt nya barnbarn Louis Ganslandt.
    Har svårt för att inte störta upp till huvudstaden omedelbart.
    Kramar i massor
    Eva

    SvaraRadera